=

Friday, September 9, 2011

MARI MEMBACA ABC VERSI TEKNOLOGI

Mari kita membaca abc, bukan abc yang INI ya... Tapi abc versi teknologi ye..kalau dah bersedia..panggil semua anak-anak korang, lepas tu ajar dorang membaca seperti ini..Tapi kalau tak tahu bukan salah cikgu ye..hehe..berangan betul nak jadi cikgu aku ni..

A = APPLE
B = BLUETOOTH
C = COMPACT DISC
D = DELL
E = ENERGY
F = FACEBOOK
G = GOOGLE
H = HEWLETT PACKET
I = INTEL
J = JAVA
K = KEYBOARD
L = LENOVO
M = MSN
N = NERO
O = OFFICE (MICROSOFT
P = PAINT
Q = QUICK TIME
R = REAL PLAYER
S = SKYPE
T = TOOLBAR
U = USB
V = VISTA (WINDOW)
W = WIKIPEDIA
X = X (MAC OS)
Y =YOUTUBE
Z = ZIP

Ok, ini lah yang dinamakan pengaruh teknologi..huhu...sumber melalui email yang diperolehi..
Sebelum tu..kalau korang tak baca lagi cara-cara nak tulis surat rasmi kepada tok ketua korang boleh baca SINI ya..




Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: