=

Wednesday, August 24, 2011

CARA-CARA NAK TULIS SURAT RASMI KEPADA TOK KETUA

ASSALAMUALAIKUM
SALAM SEJAHTERA SEMUA

Dulu masa belajar darjah 6 aku pernah belajar macam mana nak tulis surat rasmi...(betul ke darjah 6 ke tingkatan 6..haish kompius-kompius)...tapi hari ni aku bukan nak ajar kengkawan cara nak tulis surat rasmi..hehe..

cuma nak tanya kalau tulis surat rasmi macam ni, agak-agak boleh tak???sebab aku nak hantar surat tu kat ketua kampung..hehehehe..ada masalah sikit nak suruh dia selesaikan..cuba korang baca agak-agak boleh tak???

aku tak tahu aku nak sedih atau aku nak gelak sambil golek-golek macam avatar yang kat YM tu...hahahahaha..korang bacelah...

p/s : kalau nak besarkan gambar ni..sila klik di gambar..

kalau macam ni agak-agak mesti ketua kampung akan tukar tiang gol tu on the spot...heheheh..dok gitu??

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Terbang Bersamaku said...

wah nak mnatk tiang gol siap buat surat rasmi kat tok ketua....huhuu

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

lawak ah..even certain word ta paham..gelak jugaklah guling2..hehe..

esok lusa, ketua kg tukar lah tuh..haha :D

*nyenyeh dgn nawwok tuh ape?huhu ..curiuos nih..

shiema sufian said...

hahaa

Niena Pengembara Ilahi said...

guane tulih bahse ganu tu? guane gamok nye?

Mr.Baiz said...

agok agok deme lepas tak?

Namee Roslan said...

tak lepah ni. ketua kampong dok pake sughat doh...facebook lah skang ni. haha