=

Friday, September 9, 2011

TERKINI-RAMAI BANTAH CUKAI 6%


Pagi-pagi tadi kecoh tentang cukai 6% yang nak dikenakan untuk setiap pembelian topup..kepada yang masih tak baca boleh baca SINI...ramai jugak rakan-rakan blog yang tulis entry tentang tu..kat facebook pun ramai yang merungut..eh..merungut ker?

petang ni Perdana Menteri umumkan supaya syarikat-syarikat telekomunikasi mengkaji semula tentang perkara itu..boleh baca SINI..

tapi aku memang tak setuju cukai ni semua..banyak membebankan aku..haha...nanti perbelanjaan aku akan meningkat wooooo...aku setuju sangat sebab ramai yang membantah cukai 6% tu...tengok ni dalam facebook dah makin meningkat ahli group yang membantah...

nak join klik SINI


tapi yang paling aku suka bila NGO masuk campur..so, mereka berani bersuara..mereka cakap semua tu membebankan rakyat...yup!!!!!aku setuju bangat!!!korang nak tahu lanjut boleh baca SINI...harap-harap cukai untuk tambah nilai tu tak jadi..boleh mengurangkan belanja aku..hahaha..


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

2 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: