=

Tuesday, September 20, 2011

MACAM MANA MUKA KITA KALAU TAK ADA KENING

Bulu-bulu kat anggota badan kita ni ada mempunyai maksud tersirat...korang tahu ataupun tak? aku tahu pun sebab ayah aku yang bagitaw..hihi...kalau nak tahu mari baca kat SINI....

so, kalau kita semua ni takde bulu kening macam mana rupa kita???tengok contoh-contoh gambar kat bawah ni...menarik tak?cantik tak?cute tak?cun tak? dah tengok nilai sendiri...


















notakaki : mata aku nampak gambar-gambar yang tak ade bulu kening ni memang tak sempurna..betul tak..euuwwww....
tulah kan..kejadian Allah dah terlalu sempurna..so, janganlah ubah kejadian Allah...bersyukur dengan apa yang dijadikan- NYA....setiap yang dijadikan ada makna tersirat..Allah Maha Mengetahui...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

SweetSmileGallery said...

sweetsmile nk tgk muke Mr Baiz xde kening bley x?mcm mn la agaknye ye...hehe

Mr.Baiz said...

@SweetSmileGallerytoksela kawe..buruk bena

Nur Syazana Mohammed Sani said...

pelik la muke ta ad kening ,. HAHA

http://syazanasani.com

Namee Roslan said...

ahaa macam vampire! aa cantik nya keira knightley! :)

Terbang Bersamaku said...

mmg nampak pelik bila takde kening..
jadi bersyukurlah dgn apa yg di kurniakn kpd kt..