=

Friday, September 2, 2011

MEROYAN BERBLOG VS HARI RAYA..GINILAH JADINYA...

ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA

Hye..rindu pulak kat blog ni...dah seminggu tak update kot..almaklumlah kat kampung line tak berapa nak laju..hoho...Hari ni aku dah start kerja..adush..mood raya masih ada lagi ni..actually dapat cuti sampai ahad..tapi disebabkan pekerja buat hal so kena lah balik buat spotcek..haha..macam cikgu disiplin lah pulok...

sedang syok duduk-duduk kat kerusi empuk ni..kepala duduk melayang fikirkan ketupat palas kalau cicah dengan rendang daging ermmmmmm syok nye....tak terlepas jugak kalau dapat makan kueh tart blueberry yang akak aku buat tu..hukhuk...sebenarnya nak tapau sikit kueh mueh tu..tapi apa nak buat tak sampai raya ke3 kueh semua dah kering...bukan main ramai kekawan adik beradik aku datang rumah...

hari ni macam nak balik awal..nak mencari rumah terbuka..kot-kot dapat makan free, jimat gitu...eh boleh ke macam tu?hehe...perut pun dah berkeroncong ni...dalam kepala tak fikir nasi pun...yang ada..soto, laksa, bihun sup, mee..eee aku kurang makan mee..sorry...hehe...ada asid borik...eh main cakap je..nak percaya cari sumber dulu ye..hahaha..boleh gitu...ni kes mood raya masih banyak lagi la ni..aku time raya tak berapa nak jumpa nasi pun..makan makanan yang bukan-bukan je..

tapi kalau time-time macam ni ada sup gearbox depan mata fuhhhhhhhhh...syok wehhhhhhhh...argggggg lapar..........oklah..maw cari makan dulu..perut dah meragam sangat ni...sambung nanti..saja nak melalut di pagi hari....dah lama kot tak update blog..dah bersawang sangat dah ni..lalalalala...SELAMAT HARI RAYA SEMUA..






Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

3 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Nur Nazrah Bibi said...

hhahaha , kesian kene keje .


slamat hari raya .

Namee Roslan said...

alah, sama lah kita pun. raya ni mana ada update blog. hari ni baru nk update sbb rasa sedih tgk blog sepi. hehe, tp yela raya ni semua org balik kmapung. kalau update pun takde respond..tak bets juga.

btw, selamat hari raya. kerja kerja juga..mood raya maintain :) ehe

Zul fattah said...

haha..aku dah nk kena balik perlis esok.. klas dah nk start.. xpe bro.. lpas ni..aku busy r jugak