=
Loading...

Thursday, September 29, 2011

CARA PEGANG BOLA BOLING YANG BETUL

Kepada yang baru nak belajar main boling, sesuai sangatlah rujuk cara pegang bola boling yang betul di sini..hahaha..ayat macam aku tere sangat main boling...padahal...seratus kali baling pun belum tentu spare..strike???jangan tanyalah...hihi..

mari sini nak tunjuk macam mana nak pegang bola boling...

korang jangan buat main..kalau tak kena gaya ha jadi macam ni...so, berhati-hatilah masa nak main bowling tu ye...

p/s : nak main bowling jangan pakai cincin tau..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

17 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Amir Naufal said...

omg erkkk seramnmye

Aesya Zealous said...

adehhhhh.. seramnye.. tu la.. nak main boling jgn pkai cincin. kan kan.

Adylia Qarissa said...

dah lama dkna tak main bowling.... :D

yad'z said...

arghhhhhh... serammmmm!!!

aimaniman said...

seramnya akak.. akak x pernah la main boling2 ni, main baling2 ada la.. tak tau plak akibat buruknya kalau x pentingkan ciri2 keselamatan sblom bermain kan kan

Mr.Baiz said...

@Amir Naufalseram sangat kot..hihi

Mr.Baiz said...

@Aesya Zealouskalau nak main boling pas ni kene tanggal cincin kan

Mr.Baiz said...

@Adylia Qarissakalau nak main lepas ni kene beringat ye

Mr.Baiz said...

@aimanimanbetul tu kak..

Nur Najwa said...

EEE,.. seramlah....nasib baik tak pernah pakai cincin masa main boling,..

menakutkan =.='

cik tenggiling said...

nak pengsan tgk gambar tangan tu.. seram habis..

Lily Lulu said...

Rasa nak termuntah lantas pengsan tgk entry ni...ketar lutut aku

El-Janna said...

erkkkk!!! camne ni leh jadik gini! hoho takot a.. mmg buang segal cincin nnti

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Erkk, tak bole pakai cincin ek klo main bowling ?? Seram tgk gmbr tu!

*Thanks for the link :)

Anis anak wong said...

ahhh...tidak tidak ...nk pengsan tgk gmbr tgn tuh,,
engtkn bg tips mcm mne nk pegang..ciss

Namee Roslan said...

eee geli nya :( terkejut sy tgk gmbr jari tu. eeuwwww.

pRiNCe said...

errrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkk....x nk main bowling lagi.......:(