=

Friday, September 9, 2011

BLOGLIST BLOGGER RAYA

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera semua....

Masih dalam mood raya nih..almaklumlah syawalkan sebulan...hehe..masih nantikan open house di rumah kawan-kawan..so, kepada yang nak buat open house tu..sila lah jemput aku ye..wah gitu pun boleh..hehe...

ok, hari berganti hari masa berganti masa,,hoho..bukan nak berpujangga ya..aku nak listkan blog-blog yang aku pilih time abg Ben buat kontest untuk bloglist aidilfitri haritu..lama dah kot..tapi sekarang baru berkesempatan..sorry ye kekawan..hehe..antaranya:


terima kasih kepada yang sudi bertukar link ni ya..aku dah lama masuk kan korang dalam bloglist raya aku..Semalam aku ada post tentang feveret blog yang selalu aku baca..kalau korang tak baca lagi boleh baca SINI..


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

13 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

aamalinaazman said...

weeee
mekaseh sudi tkr link dgn saya!
weee

Kakkoii said...

huhu walaupun last tapi tetap bangga

Shiema Sufian said...

terima kasih awak :D

Yumida said...

awak pn ade gak dlm sy nyer blogger aidilfitri..

http://umikasum.blogspot.com/2011/08/jom-join-bloglist-aidilfitri-ben.html

ciK LyndaWawa said...

berblog memang mengaddictkan..salam singgah..=]

fizafantagiro said...

wiwittt...macih awk pun dlm bloglist raya sy =)

khairulsyarafi said...

trima kasih banyk sebab add saya dalam bloglist blog ni :)

cik violet said...

thanks a lot..macam xbole nak masukkan link awak..huhu

Unknown said...

yeay link sy ada.. thanks ye. selamat hari raya

hyhhh said...

tq mrbaiz sebab sudi kongsi link...

Baiz Mamat said...

sama2 kasih..hihi

Intan Aina said...

Thanx Mr Baiz letak link saya.. =)
org temerloh ek..i mentakab

Abby Roslan said...

thankz abg ;)