=

Tuesday, September 6, 2011

HANTU BONCENG VS OPEN HOUSE MANA LAGI BEST?

Semalam aku dah plan nak pergi tonton filem hantu bonceng di Bukit Raja...konon-konon lepas balik kerja terus nak ke sana...balik rumah lepas mandi bagai..kawan aku koling-koling...tut..tut..eh bukan macam tu bunyi rington aku...rington aku basic nokia..bukan cokia ye kawan-kawan...ajak aku ke open house kat rumah dia..katanya ada buat laksa bagai..

lepas siap-siap, duduk termenung sekejap..memikirkan masa depan..eh bukan..memikirkan nak pergi tengok movie or nak ke open house...

dengan menggunakan akal fikiran aku yang kemetot ni..haip!!!bukan kemetot..silap..akal fikiran yang sememangnya bernas ni aku membuat keputusan bahawasanya aku cancel untuk tengok movie hantu bonceng..so, aku ke Damansara Damai untuk makan-makan tu..hehe..alkisahnya..malam semalam perut aku boyot..banyak sangat melantak makanan yang sememangnya sedap..

tudia..laksa, rendang ayam, daging, kuah kacang, nasi impit, lemang...sedap woooooooo...kalau hari-hari macam ni gamaknye..perut aku akan ke depanlah..haha...


tengok awek ni, makan tak toleh kiri kanan dah...kot ye pun pelawe la kawan-kawan ni..hahaha...dalam kepala tu asyik ingatkan hantu bonceng je...apa pun tak boleh...


tengok tu, sampai congek mulut tu, penangan laksa yang berapi yer dak????hahaha...


lepas makan, terlantar kekenyangan..haha..releks sudah sambil tengok tv...oklahkan..konon-konon nak tengok kat panggung tapi dah terlanjur ke open house tengok tv sudah...haish dah gaya ular sawa pun ada ni..
apapun, terima kasih to kak Edah dan Abg Din sebab bagi kami makan free..jimat duit aku..hakhakhak...jadi plan semalam akan ditunda ke hari ini..dengan harapan ada orang belanja...hahaha...moga-moga masin mulut aku malam ni...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

10 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

KUKUMALU said...

byknyerr makanan..

Dkna Abza said...

pergh!! manu dia..banyak betul...patutla pic yang last tu tutup perot yang sedang membuncit...hahaaaaa

Najwa Not Nadrah said...

Hantu bonceng best...kelakar,
Tapi makan-makan best... perut kenyang hati senang.. hehe

Unknown said...

lepas makan bersandar baik punye .. hehe

Jom same2 tukar link blog nak :) : SEGMEN TUKAR LINK BLOG

Namee Roslan said...

takpe, :) hantu bonceng boleh tengok next time :D open house raya setahun sekali ;) makanan nampak sedap gila...tibe2 teringin dan nyesal time first day raya tu x makan puas2. sebab raya pertama je banyak makanan sedap.

Anonymous said...

pehhhhhhhh bestnyeeeee makan makan cam ni..

perot tu jaga jaga sikit ye. hoho

nurain said...

klo cmani,nk open housseeeeeeeeeeeee!

hehe.

Miszyuyu said...

uuuu cedapnyerrrr!! open house didahulukan =)

Sharinginfoz said...

sedapnya makanan

Baiz Mamat said...

terima kasih semua komen sini yer