=

Saturday, October 1, 2011

KOLEKSI DUIT MALAYSIA SEBELUM MERDEKA

Korang nak duit free tak? aku ada simpan koleksi duit lama Malaysia...ni semua ada dalam simpanan aku..hihihi..tapi bukan di alam nyata hanya di alam maya..so,korang bolehlah amek..free je..hihihi..

tapi hari ini aku bagi duit yang sebelum merdeka dulu ya..lain kali aku bagi lagi..hikhik...

KOLEKSI DUIT MALAYSIA SEBELUM MERDEKA
GAMBAR KREDIT TO SSM

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

IMANSHAH said...

mana dapat koleksi ni??

Sya_Merpati Putih 88 said...

koleksi bersejarah...1st time tgok koleksi nie dekat blog..

Namee Roslan said...

cantiknya. first time tgk :D

LYSSA FAIZUREEN said...

wahh . dpt mana duit tuhh ? nk jugakk ;)

Hazwan said...

aku ade seposen 1941 ekeke

Nur Syazana Mohammed Sani said...

first time tengok ,. lawa ^^

terima kasih share =)

http://syazanasani.com