=

Thursday, September 8, 2011

MY FAVERET BLOG

Assalamualaikum
selamat sejahtera semua

Sekarang ni aku dah terkena addict..drug addict? eh bukanlah..say no to drug ye kawan-kawan....aku addict untuk berblog..kalau sehari tak berblog tak senang duduk la katakan...kalau out kemana-mana mesti ingat blog..haish...teruknya..

apa yang aku akan buat kalau aku bukak blog?

1- semak komen kawan-kawan...
2- semak ruangan shoutbox...
3- semak ruangan follower..
4- akan tengok my faveret site kat bloglist aku..baru blogwalking...

meh sini aku state kan site yang aku suke baca tiap kali aku bukak blog...


korang pun mesti pernah ke blog dorang ni kan..menarik kan..kalau tak pernah terjah korang boleh lah terjah yer..hehe..

ops...sebelum tu korang boleh jugak terjah entry tentang blog pilihan dan menarik perhatian aku..kalau tak baca lagi boleh klik SINI....selamat blogwalking semua...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

13 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Ah!camne said...

bila la bloh Ah!Camne nak ade lam list blog terbaik nie kn....doakan kami...

Mila Ahmad said...

semua list kat atas 2..hebat² belaka...

Kaki Wayang said...

Link aku yang tak bape hangat tu xde dalam list ke??

BeloG MTT said...

Macehhh Baizzz ! :)

Diana @ BKKC said...

tu semua blog feymes2 tu

Anonymous said...

semua hebat.. mmg patot letak dlm bloglist^^

My Name is Mar said...

Huwaaaaaaaaaaaaaa~~
Blog aku takde baiiii...

Kujie said...

Terimakasih sebab masukkan list blog Kak Jie. Maaf juga mungkin tidak mendapai piawaian yang sepatutnya.

anamizu said...

dahsat2 semua tuh!

hamzah ian said...

mekacih.. sayang hang

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tahnkiyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3

Namee Roslan said...

baiz.terima kasih ;')

Baiz Mamat said...

kamu semua hebat..