=

Wednesday, December 21, 2011

Duit Kertas Baru - RM1, RM5, RM10, RM20, RM50 dan RM100

Duit kertas Ringgit Malaysia membuat pembaharuan dan akan di keluarkan pada Julai 2012...memang menarik dan designnya telah diseragamkan ...kemunculan pulak note rm20 baru yang berwarna kuning keorenan gitu...cantik sangat...

jom tengok gambar-gambar duit kertas yang bakal dikeluarkan nanti..

gambar kredit : yanmieonline

antara note Ringgit Malaysia Baru (RM1, RM5, RM10, RM20, RM50 dan RM100)....duit kertas rm20 dah berbelas tahun tak ada kot,,,sekarang adakan semula...cantik dan menarik...

berita sebelum ini tentang duit baru boleh baca sini

nak lagi info tentang duit malaysia lama dan baru boleh refer feed di bawah...

Gila Internet Sale! Get the amazing iPhone4s today





Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

iyka syafika said...

wah..cntik..boleh tertukar dengan duet saidina je..=)

Namee Roslan said...

cantiknya. color dia nampak sgt moden.

Onitsuka_hana said...

rm5 yang tranperent tengah2 tu dah xda la kan..huhu duit tu unik

Zie said...

cantiknya duit 20 ringgit tu

PutryAin said...

putry suka duit seratus tuu warna purle..duit 20 hengget tuu warna oren meriah je..colourful....santek santek...