=

Friday, September 9, 2011

APE KES NGIDAM PATIN MASAK TEMPOYAK

Haish...hari ini aku lupa nak makan nasik..ape ke bangangnyalah..makanan yang selalu..eh bukan selalu..yang hari-hari aku mengadap pun boleh lupa nak makan..teruk benolah ko ni Baiz...amek ko...malam baru nak ingatkan..so, tahan lah dulu ye baiz..esok ko boleh makan puas-puas..malam ni ko hadap lah ape makanan yang ada dalam rumah ni..hoho..ni aku cakap kat diri aku sendirilah..lalalala...

so, esok pagi-pagi mesti nak pekena nasik dulu..baru bertenaga nak bekerja...esok jugak aku nak balik kampung..so, bila ingat kampung..kepala otak ni duk pikir ikan patin..yelah..mak aku tahu ikan patin masak tempoyak tu feveret aku...tadi pun dah kol aku..tanya nak ikan patin tak..hohoho..silap la kalau tanya kan..dah name pun feveret aku...

bila duk pikirkan ikan patin masak tempoyak..tangan ni gatal-gatal nak search kat tenet...nah!!! ni yang bertambah tak keruan aku dibuatnya..carik penyakit sape suruh..dah meleleh air liur..

esok aku nak makan banyak-banyak...jaga ko ikan patin!!!huhuhu...

motif: tak sabar nak balik kampung kat temerloh..hahahaha



Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

10 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Dkna Abza said...

ikan patin dkna makan..kalau masak tempoyak tak makan..

anamizu said...

owhh mr baiz dok temerloh ye..hehe
cik ana kt perak ni selalu gak dpt mkn patin..mmg sedapla!! ;)

aamalinaazman said...

huk3
peveret ni cek baiz
aiyaaaaaak
cm ne leh lupeee
hee
kene tulih note kat peti ais ni
ingt ari2
hehehehe

Tengku Puteri said...

esok kompom x lupa makan punya..=) hati2 balik kampung..

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?f0bd3c74936124e3243ed23d9f763dfe

Baiz Mamat said...

@aimie amalinatempoyak la best

Namee Roslan said...

taktau, rasa macam tak pernah makan. hehe, tapi nampak sedap. tahu ikan keli ikan kembung..btw baiz, thanks sebab letak link saya kat atas. terharu ;')

Baiz Mamat said...

@Namee Roslanhehe..its ok la namee..erm nak rase kene la try makan..sedap tokkkk

Baiz Mamat said...

@Tengku Puterimemang kompom tak lupe punya,,hihi

Intan Aina said...

sedapnye..memang mengidam nak makan ni.. esok balik mentakab nak masak ikan patin ni..=)

aliza said...

temerloh kat mane.. mil kat sg tekam.. bila balik memang singgah kat r&r makan tempoyak patin, pas tu mil pon masak tempoyak ikan patin, memang menggigit lidah, menjilat kuku punya....