=

Wednesday, September 21, 2011

AMBOI RAMAINYA YANG NAK TENGOK FIDA FREEHAIR

aku bukan nak tunjuk gambar fida freehair dah harini..yang gambar semalam pun aku dah delete..biarlah dia dengan labu-labunya..hehe..

memang betulkan, kalau cerita pasal gosip-gosip berduyun-duyun orang nak tahukan..aku pun tak tahu kenapa..mungkin peminat fida nak tahu kot...tu yang ramai mencari tentang fida free hair..

yelah..mana tak nya...sejak buat entry tentang fida semalam..manjang ada orang search keyword pasal fida free hair...tengok kat bawah ni..kan..kan..ramainya lah orang nak tengok gambar dia free hair..nasib baik aku dah delete..kalau tak ...hehe (jawab sendiri kalau tidak apa..)

notakaki : ni ke yang dinamakan Search Engine Optimization (SEO)???aku tak tahu wei..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

SoLy SoLicious said...

og kos la berduyun-duyun nak tahu... fida ngah hot skg..

Namee Roslan said...

yay ! akhirnya baiz berjaya buat entry SEO!!! hahah, ni dinamakan entry SEO yang tak sengaja. :D tentang fida tu, dia pun satu , dah tahu artist kenapa berani freehair. sebab kt media kan dia bertudung.

Baiz Mamat said...

@SoLy SoLiciousmemang..sebab kat media dia bertudung bila kantoi freehair tu yang gempar..yer tak..

Baiz Mamat said...

@Namee Roslanhehe..tu di namkan seo ek..erm tu la pasal..lagipun die artis so ramai la orang nak tahu kan,,