=

Monday, September 26, 2011

BANK NEGARA MALAYSIA MESEJ AKU

Bunyi tajuk macam tipu kan?hehe..tapi tu la hakikatnya..sedang asyik jalan-jalan kat blog kawan-kawan...tepat pukul 6.35 pm..tipon aku berbunyi.."tet...tet , tet...tet" lebih kurang macam tulah..

aku dengan pantas capai tipon sebab ingat buah hati mesej..sekali tengok..entah ape nombor yang naik da...dari 62002...

mesejnya macam ni..."Bank Negara Malaysia : sila berwaspada!! Jangan melayani permintaan untuk info kewangan/ pemindahan wang melalui panggilan, emel atau SMS yang tidak diduga..."

wah..BNM berpesan tuh..so, terima kasih bebanyak ye..pesanan anda amat berharga..kepada kawan-kawan..ni pesanan untuk anda juga..hehehe..

macam-macam ragam orang zaman sekarang ni..nak kaya dengan menipu..minta maklumat diri kita lepas tu buat hack acc kita..jahat kan..kalau nak tahu macam mana orang curi duit kita di alam maya mari baca SINI

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Namee Roslan said...

benda ni kena hati2 lah kan. kadang2 orang amik duit @ transfer duit dr acc kita senyap2 je. org buat apa je untuk duit.

jehanfrhin said...

sekarang nie selalu terima email tentang akaun bank nie.. dr maybank 2u la.. public bank la.. walhal bukan yg betul dr bank pon.. selalu abaikan jer..

Terbang Bersamaku said...

mmg kne hati2..zaman skrg dah bnyk penipuan termasuklah curi diut secara online..sy tak dpt pun msej dr BNM..huhu...

emieysandra said...

btul tu, ade kes kt tmpat sy bljar..duit elaun hilang dlm akaun bank die tu..sian budak tu.