=

Tuesday, September 13, 2011

PELAJAR IPTA BERASMARA DALAM KERETA KEMALANGAN


Nafsu tak kira di mana..actually.. itulah yang terjadi kepada sepasang kekasih...mereka dikatakan dilihat sedang berasmara di tepi lebuh raya..sebaik melihat kereta peronda Plus, mereka menjadi panik..lalu terus memecutkan kereta yang dipandu...

kereta yang dipandu pasangan tersebut terbabit dalam kemalangan di kilometer 17.8 lebuhraya Utara - Selatan

difahamkan mereka merupakan penuntut di salah sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam di Perlis
untuk berita lanjut boleh teruskan membaca di SINI

pic kredit to Gempak.Org



Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

8 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Razil Tahir said...

hm... no komen... :)

iyka syafika said...

kecian jugak..=(

Adylia Qarissa said...

dapat cash! ermmmm

Zawifatul Aziah said...

tula.niat nak buat maksiat,dah dapat balasan dari Allah.emm.nsb umo panjang lagi

anamizu said...

subhanallah akhir zaman :(

Nina K's Luviee said...

hahahaha jangan gelakkan orang...nanti terkena kat diri sendiri plak

Mr.Baiz said...

@Nina K's Luvieetq atas nasihat..tapi entry ni takde menunjukan saya gelak kan orang pun kan..

Namee Roslan said...

em tapi malunya..:( kemalangan pastu mati ke? belum baca berita selanjutnya lagi pun. kalau bercinta, ingat lah mak ayah. nnti apa yg nk buat tu tak jadi. sbb takut lah dalam tengah berasmara tu accident ke, kena rompak n bunuh ke. kita mati dalam keadaan aib. wallahualam.