=

Friday, September 9, 2011

CUKAI TOPUP 6% MULAI 15 SEPTEMBER 2011

Wah gempar 1 Malaysiakan..yelah..asyik nak cukai bagai...ape pun tak boleh...aku malas nak beleter panjang-panjang..just terbaca info tentang tambahan nilai untuk nphone akan dikenakan cukai sebanyak 6% mulai 15sept 2011 ni.. Boleh baca di SINI..

so, sebelum 15 sept korang bolehlah masukkan tambah nilai sebanyak mungkin..gunakan duit raya yang korang collect haritu ye..huhu..makin hari makin pelikkan..lepas ni apa la pulak yang akan dikenakan cukai..haish..makin bertambahlah budget perbelanjaan aku untuk setiap bulan kalau macam ni..

meh sini nak tunjuk sikit harga baru selepas dikenakan cukai...

kredit :Tengku Nizam

nampak tak banyak mana beza dia...huhu..tapi semua ni aku dah lalui waktu-waktu berada kat kampung sebelum ni..dorang dah lama charge cukai sebanyak 50 sen..hohoho...buncit perut dorang..lalalala...tapi sekarang gomen pulak kenakan cukai..jadi, apa pandangan korang???

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Adylia Qarissa said...

pakai public phone jer la..kumpul syiling banyak banyak...huhuhuuuu...

Saiazuan said...

slama ni diorng dah tanggung 5% cukai sbenarnya

Fendy said...

xpyh topup selama-lamanya...amacm?...aishhh....

Namee Roslan said...

saya rasa benda ni mmg mengarut! makan duit rakyat je kan :/

Mr.Baiz said...

say no to tax