=

Wednesday, August 24, 2011

MARI MEMBACA ABC

ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA SEMUA

Sekarang ni aku nak jadik cikgu tadika...ye murid-murid...mari kita membaca...hahaha....melalut lagi..ni kes perut berkeronconglah ni....ape pun taK boleh,...kepala duk pk nak raye dah..hehhehe..oh..kampung halaman ku yang terchenta...tunggukan kepulangan ku..hohohoho....

ok, jom kita sambung pembelajaran kita pada hari ini ye...ok murid-murid,,,are you ready????

ok mulakan pembacaan kamu....

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

pandai murid-murid cikgu ni...

kalau yang ni ape ye murid-murid????


ok semua..yang ini ABC...AIR BATU CAMPUR...berbuka dengan ABC la hari ni...jom kekawan...ops..lambat lagi..

mood: dalam kebosanan dan takde mood nak kerja..2 hari lagi nak balik kampung...yahooooooooooooooo

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

terliur jap..ngeh3..

SweetSmileGallery said...

ni utk memakruhkn posa org, cikgu...huu

Mr.Baiz said...

hehe..yeke..cikgu ingat nak kongsi je..

Heidi Shafiq said...

peh sedap! T___T

alia zainol said...

sedaaaapppnyaaa cikguuuu!
cikgu mahu belanja ke hari ni?
:))

el-janna said...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr siot siot siot!

dah la haus ni...

Namee Roslan said...

haha, dosa tau buat orang terliur bulan2 posa nih. ceh