=

Wednesday, September 28, 2011

PENGUMUMAN KEPADA PEMBACA BLOG DARKBATMAN.COM

Kenapa dengan Darkbatman???
katanya dia tiada kaitan lagi dengan blog Darkbatman.com???
kenapa pulak???
nak tahu jom baca kat bawah ni...

printscreen dari blog DarkBatman sendiri...boleh terus ke blog DarkBatman.com..untuk membaca lagi jelas..




Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

c genk bah ne said...

bgs..org yg dtg blog tu pun tak keliru lagi.. ermm..
mcm kisah genk dgn cik purple la jg ne,,ada yg mnganggap genk dan cik purple org yg sama, dan jg pul yg menganggap genkcorner milik cik purple,walhal hakikatnya berbeza..

Hans said...

aku pun baru tahu blog tu berkongsi penulis...aku ingat darkbatman seorang je mula2

Terbang Bersamaku said...

sy baru tahu pasal nie..

Namee Roslan said...

eh tapi kenapa nmpak macam zuhry tu sorg yg punya ? mana penulis lg sorang ?