=

Tuesday, October 4, 2011

FAKTA MENGENAI LELAKI VS WANITA


hari ni aku ada terbaca pulak tentang Fakta Lelaki VS wanita..tapi kebanyakan aku tak setuju..hihihi..(mana mau setuju sebab aku lelaki..egolah sikit..lalalallaala)

antara fakta yang diberi :

  1. Tahap bau perempuan ialah 75% lebih tinggi daripada lelaki (aku tak setuju sebab aku pun wangi jugak..kalau pergi kerja 1 botol aku sembur minyak wangi..hahaha)
  2. Tahap homoseksual wanita dua kali lebih tinggi daripada lelaki pada usia 45 tahun (no komen..pinjam ayat artis kejap)
  3. Mata lelaki kebanyakkannya lebih besar daripada wanita (aku setuju tengok mata aku ni, cantik kan..lalalala)
  4. Hidung lelaki lebih besar daripada wanita (tak setuju! tengok hidung bf korang cute je kan..kecuali Zizan..hehe jangan marah ye zizan)
  5. Bibir wanita lebih leper dan besar berbanding lelaki (setuju sangat!!!)
  6. Wanita mempunyai sel darah 1 juta lebih sedikit daripada lelaki (yang ni aku tak tahu..)
  7. Berat purata otak lelaki lebih 1.4 kg berbanding wanita (eleh nak cakap lelaki besar kepala la tu..tak setuju!!!)
  8. Wanita lebih berani daripada lelaki (tersangat-sangat tak setuju fakta ni..nampak pacat pun terkinja-kinja..haha)
  9. Keupayaan meramas tangan lelaki dua kali lebih tinggi daripada wanita..(hahaha..lelaki memang suka meramas ker?)
  10. Kira-kira 48% lelaki berdengkur ketika tidur berbanding hanya 22% bagi wanita (setakat ni tak perasan la pulok..hehe..macam mana nak perasan kan..aku pun tido mati..)
  11. Wanita secara puratanya memerlukan 153 saat untuk berada dalam tandas berbanding lelaki hanya 113 saat (hehe..tak jugak, ade je wanita masuk tandas tak sampai 5saat..tapi kalau nak bukti mari tengok SINI..jaga kebersihan katanya..)
  12. Wanita tidur 1 jam lebih lama daripada lelaki (bermakna wanita kuat tidur..hehehe or wanita tidur lebih awal daripada lelaki..eh konfius ni)
  13. Tulang punggung wanita lebih lebar dan besar berbanding lelaki (sebab tu lelaki geram..wah statement!!!)
  14. Lemak pada perut lelaki lebih banyak daripada wanita (tak setuju...ce tengok perut aku ni..slim jew)
  15. Wanita lebih emosi dalam menangani sesuatu masalah walau pun masalah tu remeh sangat...(setuju 100%)..

notakaki : seperti yang aku cakap kat entry semalam, fakta ni tiada kena mengena dengan wanita mahupun lelaki kat Malaysia ni..hehehe...ayat bodek lettew..jangan marah ye..



Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Adylia Qarissa said...

fakta dah betul..tapi yang dalam (kurungan) tu macam pelik jer...

hahahaaaa...kelakar :)

shaYazz said...

haii...jz fllow ur blog...umm.statement psal lelaki bdgkur tu SNGAT setuju!!hahaa....Encik suamiku dh mmg kategori ni..adoiiiilaa....

SweetSmileGallery said...

sy setuju ngn statement no 15 tu Mr Baiz ;)

BeloG MTT said...

Fakta ker auta nie ? Hehe

Tapii tapii ade betulnya jugak :D