=

Thursday, October 13, 2011

CARA HILANGKAN BERAT BADAN 20KG DALAM 2 MINIT

Sebelum ni aku ada kongsikan cara diet untuk student, kalau belum baca boleh baca SINI...tapi cara tu agak lambat nampak hasil..makan masa..

so, untuk tips diet yang aku nak bagi hari ni, senang!!!betul-betul berkesan...iaitu macam mana nak kurangkan berat badan dalam masa 2 minit!!!wah!!!gempak!!!kalau korang nak tahu..jom layan vidoe di bawah ni ye.



 

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Cik Rose Cute said...

takut la...sis nak tengok hihihi

hafiz said...

macam siot perangai orang tua tu.haha

Namee Roslan said...

ey video ni horror tak ? haha tak berani lah nk tgkk..takut ..

Mr.Baiz said...

@Cik Rose Cutekenapa pulak takut takde ape pun..

Mr.Baiz said...

@hafiztua tua pun nak berlawak lagi kan..hihi

Mr.Baiz said...

@Namee Roslanla nape tak berani nak tgk..hihi..tak horror pun lawak ade la..

CikHoneyBee said...

hahaha.. klakar jew. kreatif !