=

Thursday, October 6, 2011

CAYALAH WARDINA..NASIHAT YANG BAGUS

Baru lepas baca blog Puteri Katek..mengenai Bila Artis Cakap Mengenai Hukum Hudud..adui..kenapa disoal kepada mereka? bukan nak cakap mereka semua tu tak tahu..ada juga betul nya dorang cakap tu kan.

tapi kalau nak bertanya biarlah kepada orang yang sepatutnya..betul cakap Puteri Katek tu...


Orang kata kalau tak tahu apa-apa lebih baik berdiam diri..yer dak??? jangan kita memandai-mandai.. 

contohilah Wardina ni..bagus nasihat dia ni..yang tukang soal pulak pergilah soal orang yang lebih layak..tak gitu...aku malas cakap banyaklah..mari tengok sini..


notakaki : aku baru nak tulis status macam Wardina tu tulis..nasib baik dia dah keluarkan status macam tu,.....ececeh..


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

9 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe wardina mmg terbaik.. tepat 100 %

IntaNBerliaN said...

wardina ni mmg baguslah..

Nur Najwa said...

Suka cara wardina =)

pinky_liscious said...

betol cara wardina tu...syg wardina..hehe

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

setiap hari zaa akn baca post dr wardina tru fb... suka dgn cara dia... terbaik...

Namee Roslan said...

wardina bagus gila :) dah la lawa :)

eddy syrol said...

wardina is the best... (~_~)

singgah sini sat

MISTERI HANS

Eddy Interview Retis: Roxanne

UJANG DAN LISA SURIHANI

Mohd Khairi Khadzir said...

artis berani n konfiden.. Wardia je yg saya nmpk stakat ni..

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

terbaikkk!!!