=

Thursday, October 20, 2011

Fakta Lelaki VS Wanita 2

Lelaki : Saya nak kahwin dengan awak...


Perempuan : Awak ada Mercedes atau BMW?


Lelaki : Tak ada pun.


Perempuan : Awak ada banglo?


Lelaki : Tak ada jugak.


Perempuan : Berapa gaji awak?


Lelaki : Maaf...saya tak ada gaji..


Perempuan : Kalau macam tu macam mana awak nak kahwin dengan saya? Semua yang saya nak awak tak ada. Awak tak boleh membahagiakan saya. So, saya tak nak kahwin dengan awak. Awak boleh cari perempuan lain ya.


Lelaki : Saya betul-betul sayangkan awak dan akan membahagiakan awak. Saya janji saya akan jadi lelaki yang awak boleh harapkan dan setia. Kenapa awak tanya semua tu? Tak kan lah sebab tu awak tolak pinangan saya?


Perempuan : Sebab awak miskin!!!

Lelaki : Tak apa lah kalau macam tu, mungkin bukan rezeki saya untuk memperisterikan awak. tapi sebelum tu saya nak bagi tahu awak, sebenarnya 

- saya ada 1 Ferrari dan 3 Porsche. So apa perlunya beli BMW?
- saya ada 3 Villa kenapa nak kena beli banglo?
- dan yang paling penting saya yang bayar gaji pekerja macam mana saya nak ada gaji?



Lelaki : Kalau awak dah cakap macam tu tak apa lah..saya cari perempuan lain..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


NOTAKAKI : jangan terlalu memilih kelak kita yang rugi yer dak?hehe...


Baca entri yang berkaitan
Fakta Lelaki VS Wanita 
Perbezaan Antara Lelaki dan Wanita Ketika Masuk Toilet
Salah Siapa? Lelaki yang Lurus atau Perempuan yang Bengkok?..
Menarik Ketika raya Depavali
Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

10 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Anonymous said...

haha .. kesian pmpuan tu..dh rugi beso hohoho

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

WAH!!
HAHAHA..RUGI2!

SweetSmileGallery said...

ha tulaaa....sape soh milih sgt..plh yg syg kita..terima kekurangan kita n jujur ngn kita sudahhh..hee ;)

noraauliyya said...

wow ! perempuan tuh sangat2 materialistik!

Idayu Harun said...

rugi nyee ..
lelaki tu dh syok dh dkt perempuan tu ..
tu lah jual mahal sangat .. haha

Aieyn Bf said...

wow..macam nk good-good jehh huhu :)

Unknown said...

wakakakakaka.. tu la.jgn terlalu memilih sangat.. hidup bkn lame pon..jgn kene lelaki curang sudahhh..hihihi

:: ANNUR :: said...

pdn muka! ;P

Namee Roslan said...

hahahahaha, padan muka pmpuan tu. tu la brlagak sgt. kita kena cermin diri gak mne boleh nk demand sgt. :) kena pilih yg sesuai la. plus kalau byk duit pn, x mnjanjikan bahagia juga.

aamalinaazman said...

hehhee
betul2
duet tu pntg
tapi duet itu buknlah segalanya...