=

Saturday, October 15, 2011

GELAGAT BUDAK YANG HYPER AKTIF

Aku tak tahulah nak gelak ke nak bersedih bila tengok video budak ni..ni kes terlalu hyper la ni..macam-macam la ragam budak-budak ni..aduyai..pening kepala cikgu melayan kerenah dorang...kalau aku ni,,kasi potong je kepala budak tu..hahahahahhaha..ganas tak aku?

ops...aku tak zalim macam tu..kalau kita alami perkara yang sama macam ni, kita kena lah atasi dengan cara yang paling berhemah dan guna akal fikiran kita yang bernas..so, aku puji cikgu-cikgu budak ni...pandai menyelesaikan masalah..

kalau kena cikgu yang panas baran mau dia marah budak tu dulu..hihihi..tapi yang paling best..gelagat budak tu..cool je..macam takde apa pun yang berlaku kat dia...hahahaha...




Cipta Lagu Cinta Khas buat Pasangan Anda
Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Adylia Qarissa said...

budak sekarang tak sama macam dulu..sebab tu jadi macam nie...hahahaaaaaaaaa

BeloG MTT said...

Makaihhhhhhh =..="

El-Janna said...

huh??

Namee Roslan said...

alaa video apa tu ? potong kepala ke? takut nk tgk.. :(