=

Tuesday, October 25, 2011

LAGI KES LANGGAR BUDAK DI CHINA~langgar mati

Sebelum ni kecoh pasal kes Adik Yue Yue, dan sekarang pun masih segar dengan kes berkenaankan..belum reda dengan kes itu, hari ni keluar pulak berkenaan lori langgar budak sebanyak dua kali untuk memastikan budak yang dilanggar tu betul-betul mati supaya tindakan yang dikenakan keatasnya lebih ringan..kalau nak tahu kenapa dorang buat macam tu boleh baca di SINI

"Seorang pemandu trak melanggar seorang kanak-kanak laki-laki berusia lima tahun, dan kemudian melanggarnya kembali untuk mempastikan sang anak kecil tersebut telah benar-benar tewas (mati), dalam upaya menghindari membayar kos rawatan hospital untuk sang anak.

Insiden mengerikan ini terjadi di Luzhou, Cina barat, ketika pemandu Ao Yong melangggar kanak-kanak laki-laki bernama Maoke Xiong, yang ketika itu dia berjalan kaki untuk menuju ke sekolah"

Berita selanjutnya di SINI

nak lagi menyeram kan..Di SINI




Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Puan tia said...

haihhhhhhhhhh cina2..

Namee Roslan said...

sedihnya, kejam sgt manusia kt sana. jahat sgt. :( kenapa undang2 di sana begitu. tahu tak ia mengikis sifat perikemanusiaan ? :( emmm, lpas ni mesti byk lg kes2 mcm ni :(

fiza said...

Undang² di china memang kejam. Sebab tu rakyat dorang pon kejam.

Cik Rose Cute said...

Memang teruk la...undang2 kat China...

noraauliyya said...

kejam