=

Monday, October 3, 2011

PERBEZAAN ANTARA LELAKI DAN WANITA KETIKA MASUK TOILET

KLIK UNTUK BESARKAN GAMBAR


Kesimpulannya wanita memang makhluk yang pembersih, prihatin dan yang ketara suka berlengah, kira membuang masa la tuh....(jangan marah yer.hehheehe) dan lelaki merupakan makhluk yang sayangkan masa..sebab masa itu emas..lalalalalala..

WANITA : RUMIT
LELAKI : SIMPLE (HAKHAKHAK)

sumber gambar malaysiaria.

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

12 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Cik RoSs said...

Orang perempuan sangat prihatin tentang kebersihan yeeee...

Lelaki ni,tak fikir langsung tentang kebersihan!!

shida said...

simple is preferable
but that 'rumit' is a need lah~~
!!
mstilah kene jaga kebersihan...ho3

ifwat syamim said...

ish. tak semue lah lelaki mcm tu. ade gek lelaki pembersih mcm syamim...hek2

anamizu said...

memang tepat gak lettew :P




luv,
cik ana.

GreenAppleKu.com said...

Erk, amboi2. : )

widiea azira said...

eleyh..ade je jln nk kenekn pompuan..adeh!!

Namee Roslan said...

ahaha, laki mmg lah sangat pengotor. :P

Mr.Baiz said...

@Cik RoSskecuali saya ye..hihihi

Mr.Baiz said...

@shidabetul tu kebersihan tu penting..

Mr.Baiz said...

@ifwat syamimok2 bukan semua la..just segenlitir je..puan pun like that jugak..kan

Mr.Baiz said...

@widiea aziraeh ni kire puji la ni..bukan kenekan

Mr.Baiz said...

@Namee Roslantak semua kan.hihi