=

Tuesday, October 18, 2011

AKU KENA LOTERI 1 JUTA POUND!!!

Wah, tajuk memang gempaklah kan..kalau betul kayo pokcik...hihihihi..tapi tulah hakikatnya..bukak je email terbaca 1 email yang dihantar kepada aku,...katanya aku memang 1 juta pound dlm 'ongoing premier league mega million' bagi bulan oktober 2011..

ape kebende lah tu..aku pun tak tahu...tengok mesej yang dorang hantar..




Congrats'
Today We gratefully announce you winner of 1 million pounds  in the ongoing Premier League Mega Million for the month of  October 2011, hence your details is required for claim.
Full Name, Mobile, Address and Country .

Fifa Manager
United Kingdomwww.premierleague.com
kalau nak duit dengan cara betul SINI pasti..tiada menipunya..

NOTAKAKI: Aku tak pasti ni betul ker tak..tapi sebelum ni dah melambak aku dapat mesej macam ni..adakah ni satu sindiket penipuan maya? kalau bagi detail tu mesti dorang boleh buat macam-macam kan..untuk kepentingan peribadi syarikat dorang..betul tak?pendapat aku lah..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Fiza Rahman said...

Penipu. Saya slalu dpt mesej² mcm nih.

NajiHa said...

huhu..penah dapt mesej mcm nie jugak..penipu je nie..

Anonymous said...

bnyk kali dh dpt tp buat x taw je....

Namee Roslan said...

ini tipu la baiz :D diorg akan suh baiz masukkan duit dulu then dia kata dia akan masukkan. jgn caya tau.

Baiz Mamat said...

thnks semua..memang menipu pun kan..sape nak bagi senang2 1 juta pound tu..hihih