=

Saturday, October 22, 2011

" SEGMEN | Serius , Blog Ini Menarik Perhatian Aku ! "

nak join klik Banner di atas

BLOG MANA YANG MENARIK PERHATIAN AKU?

ok, for sure lah aku memilih blog seperti di bawah :-

-sebab aku pilih blog ni kerana aku suka dengan gaya penulisan dia, ada mutu gitu...ayat tersusun, tertib je ayat dia..lepas tu pengolahan ayat yang berkesan..cerita mudah faham..sempoi..ape pun sentiasa relatekan dengan pengalaman hidup dia..

-blog ni aku suka sebab  kena dengan tema dia "Sebaran Maklumat dan Pengetahuan"..so, apa-apa berita mudah kita dapat dari blog ni..sentiasa update..

-aku suka baca blog ni sebab aku akan gelak guling-guling tiap kali baca entry dari blog ni..kelakar tak hengat!!!so, aku akan release10sion  kat blog ni..menarik..pandai dia olah ayat yang bukan-bukan..hahaha...

jom terjah semua blog di atas..menarik wokkkkkkk....


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

12 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

LYSSA FAIZUREEN said...

heee .thnx yer Mr . Baiz sebab sudai join Segmen Lyssa :)
Your link akan terpampang for next entry :)

Baiz Mamat said...

@Lyssa Faizureenwelcome lysaa..:)

Anonymous said...

huhukk mmg tepat pilihan tu.. best^^

Mek Onie said...

seronok kan blog depa,nak-nak ayeem tu,fuhhh ...seghonok ..

Lulu Caldina said...

wah best ;)

M@M@ SH@RIDZ said...

salam blogwalking.... jumpa di blog lyssa.....

Anonymous said...

syieda datang dari blog lyssa..^_^ folo sekali. jom folo blog syieda =.=

jom ke blog syieda.. http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/segmen-serius-blog-ini-menarik.html

nooghulegha said...

follow u dari segmen lyssa. 3 pilihan blog yang hebat >.< jemput singgah blog saya jugak : SEGMEN SERIUS BLOG INI MENARIK

Namee Roslan said...

baiz, kamu selalu fearured saya punya blog. terima kasih banyak2 baiz. ;')

EkaTikah said...

Huhu, singgah sini dari segmen yang sama...salam perkenalan.. ^^

Unknown said...

salam kunjungan...anda di tag dalam segmen ni:

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Nurul Alia Syuhada said...

Salam . . Singgah sini . . Dari segmen yang sama . . Follow2 lah juga eh :)