=

Tuesday, October 4, 2011

5 ISU BEST HARI INI

Nak Join Klik SINI

Hari ni aku tertarik dengan banyak isu antaranya:

~membawa isu tentang political extremist..mengupas isu berdasarkan pengalaman dia..menceritakan tentang orang-orang yang terlalu taksub dengan parti politik..~

~mengupas isu tentang sebab keruntuhan akhlak remaja zaman sekarang semuanya berkaitan dengan penceraian ibu bapa~

~berkaitan menjaga aurat takda isu pun tapi kira berinfolah..sesuai untuk semua..heheh~

~info macam mana nak dapat backlink secara mudah.~

~Dunia ini hanya kesenangan tipu daya..mempunyai maksud tersirat~

kalau korang rajin jom la terjah satu-satu..penulisan yang bagus..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Zie Fauzi said...

datang dari segmen Ben Ashaari

datang singgah dari blog Ben Ashaari..

Jom singgah bolg ziefauzi.com pulak.

Namee Roslan said...

eh baiz. terkejut tgk nama saya situ. tak menarik sgt lah. :D terima kasih .

aimie amalina said...

toink2!
isu nameeechan pon bace gak tadii
heee
salam yg dah kenaii
keke

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

Nama kita Chempaka Sari, datang dari blog abg BEn, memang niat nak cari kawan baru. Kalau sudi singah lah kat belog baru chempaka sari ... kita baru ada 9 orang kawan.

anyway dah follow sini! kita ni xde orang pilih apatah lagi nak tag hihihi.