=

Sunday, October 9, 2011

KELEBIHAN PAYUDARA KECIL

Balik dari kampung terus cari laptop..hihi..dah bersawang blog aku nih..walaupun dah 2 hari tak berblog..tapi alhamdulillah dapat lagi satu BE dari Nuffnang..tq-tq..hihi..


Ok stop pasal BE..tadi check email..terbaca pulak tentang ini..Kelebihan payudara kecil..boleh lah share dengan siapa-siapa yang sudikan..hihi..sementara nak buat entry lain..share dulu lah yang mana ada ni..hikhik..


Kepada wanita diluar sana, jangan risau atau bimbang dengan payudara yang kecil..jangan sesekali berasa rendah diri denan saiz payudara yang kecil...Setiap kejadian pasti ada kebaikan..


antara kelebihan payudara yang kecil : 


1. Elak Gangguan Seksual
- kepada wanita berpayudara kecil, korang dapat mengelakkan diri daripada sekumpulan lelaki yang selalu memandang payudara dan suka membuat gangguan seksual terhadap wanita..


2. Penyayang dan Setia
- Kebiasaannya wanita yang mempunyai payudara kecil lebih penyayang dan setia terhadap kekasih atau suami dan jarang berlaku curang.


3. Kepuasan Seks lebih cepat
- Kepada kaum lelaki, korang tidak perlu bimbang jika tidak dapat memuaskan isteri pada detik malam pertama, wanita payudara kecil lebih cepat teransang dan mempunyai waktu klimaks dengan cepat berbanding wanita payudara besar.


4. Berpakaian lebih sopan
- Wanita payudara kecil berpakaian lebih bersopan kerana payudaranya tidak terlalu terdedah..


5. Bebas melakukan aktiviti sukan
- Melakukan aktiviti sukan seperti olahraga dengan tenang dan tidak perlu risau kerana payudara kecil lebih ringan dan senang dibawa ke mana-mana.


6. Tidur pelbagai posisi
- Payudara yang kecil lebih memudahkan seseorang untuk tidur dengan pelbagai posisi sekalipun
contohnya tidur meniarap dan mengiring.


7. Selesa tanpa coli
- Payudara kecil lebih selesa walaupun tanpa memakai coli dan bentuk payudara tidak begitu ketara disebalik pakaian.




notakaki : tak kira besar atau kecil, masing-masing ada kelebihan tersendiri..so, bersyukur dengan apa yang ada..jangan nak buat pembedahan tukar tu tukar ni..haish tak elok tu...hargailah pemberian yang Maha Esa


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

10 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Namee Roslan said...

hahahahhahaha, macam nak ketawa baca. tidur selesa tu betul la. lagi satu, lepas beranak..payudara maintain sampai bila2. serious then risiko breast cancer kurang.

yaya said...

ehehe..yeke??btol2..bersyukur dgn apa yg ada..

Yumida said...

entry yg menarik..haha..lg 1 senang nk lari

princess shinita said...

ye!..setuju sgt!..x perlu nk risau,lbh2 lg klu kita aktif sukan..

anamizu said...

no wonderla ramai
yg nak kecilkan saiz :P




luv,
cik ana

Cik Azizah said...

risiko kanser payudara kurang jugak :)

Princess Azne said...

hahahahaha. . lawak lha bace entry nie. .

.diannorhayati. said...

whoa whoaa. nice info niii :D

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

elok2 ALLAH dah bagi yg terbaik nk pi ubah2 buat gapo.. cari nahas jah kan? >_<

nasarudin said...

kaum lelaki suka ppuan payudara besar..baru mantap..hahahah