=

Friday, August 19, 2011

PENIAGA NI MANYAK UNTUNG SEMALAM

Tajuk tiada kena-mengena dengan Entry..kahkhakhak...sajewwww...jangan marah ek...Baju kurung moden..inilah rupenye...pasti ramai penggemar baju kurung inikan???

nak dekat raya ni mesti laris di pasarankan..hehehe...untunglah dorang yang menjual kalau macam ni...


~cantik-cantikkan??~

~dia nilah peniaga tu...hahaha~

~eh..dia nilah yang sebetulnya peniaga kat sini~

haish mana 1 yang betul ni..mana satu peniaga ni?? haish..main-mainlah korang ni...

ala..tak kisahlah korang ni..yang penting korang dah hulurkan sumbangan ke Tabung Kemanusiaan Somalia ke belum??? berpuasa-berpuasa jugak..kebajikan jangan lupa yeah...hehe..

kalau nak tahu lebih lanjut tentang itu..korang boleh tengok di SINI

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

11 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

sally wanny said...

hensem bangla tu..hahaa

Mr.Baiz said...

hahaha...bangla dari malaysia ...

Lizzie Yasmin said...

Sob Sob Sob Dah nak raya dah ke? Kad raya tak dapat pun..

Mr.Baiz said...

aahlah baru perasan tahun ni tak de kad raye pun..

aziza esa said...

hehe ade can jd pelakon neh.. :)

SweetSmileGallery said...

jurujual pompuan itu..manyak cantek maa

Pn. Sheila said...

kwn2 blogger kasik murah ler... hehehe

sobri yaacob said...

he..he..
berlakun jadi peniaga plak :)

Namee Roslan said...

haha, u ke tokey kedai? boleh bagi satu pasang kat saya. geheheh, saya xde baju raya lagi nih. :) hihi, btw hello saya namee :)

Namee Roslan said...

haha, u ke tokey kedai? boleh bagi satu pasang kat saya. geheheh, saya xde baju raya lagi nih. :) hihi, btw hello saya namee :)

Gen2Merah said...

ehehehe.. dah dekat nak raya.. peniaga la yang paling senyum sampai telinga.. ehe

berkunjung dari blog cik Lulu Caldina..
followed u .. salam ukhuwah

Ikhlas
~GenMerah~