=

Wednesday, August 24, 2011

MANGSA TERBAKAR BULAN RAMADHAN

ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA SEMUA..

Memandangkan hari ini hari rabu, dan merupakan hari wordless untuk kami..so, aku nak show pic mangsa-mangsa yang terbakar..tempat kejadian di semua bazar ramadhan di Malaysia..kat tempat lain aku tak pasti...meh saksikan...

SEKEJAP....CERITA INI TAKDE KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP MAHUPUN YANG TELAH MENINGGAL...

??????????????????????

????????????????????

??????????????????

????????????????

??????????????

???????????

???????

?????

???

??

?







hehe...sorry kawan-kawan ...just nak sampaikan mengenai senarai harga barang kawalan hari raya....

kalau yang nak balik raya tu..hati-hati memandu...nak tip memandu dengan selamat boleh tengok SINI ...ok..SELAMAT HARI RAYA..




Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

11 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

si cantik sally said...

sedapnye encik baiz..kene lak yg kerang bakar..tros ngidam lak..

selamat hari raye geng!!

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

kecur air liur pakcik uiii...lama lagi nih nak berbuka...huiiii....

nak duet raya ? :P

Mr.Baiz said...

heheheh..selamat hari raye gak geng..

CikMiMiey said...

hahaha ... mabeles sumer ! dah nk wat caner bulan nih mmg 'ramai mangsa kebakaran' :D

Mr.Baiz said...

fee: dah beso mane boleh dapat duit raye lagi..haish..selamat hari raye

Mr.Baiz said...

fee: dah beso mane boleh dapat duit raye lagi..haish..selamat hari raye

el-janna said...

wa~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ satay~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sally wanny said...

tergoda nafsu ku...
huhu

Terbang Bersamaku said...

smua makanan yg ade dlm pic tue fav sy...huhuhu..tergoda..

Eema Eshya said...

waaaaa dasyat laaaa mangsa-mangsa terbakar nie kan !!! =)

Namee Roslan said...

ni kes bakar hidup2 nih! pasni dah xde dah bazar2 yg jual macam2 makanan sedap. wuuuu