=

Tuesday, August 23, 2011

PENANGAN DUIT GAJI, LAKI BINI BERGADUH

Kisah ni mungkin terjadi kepada golongan lelaki di negara luar..bukan di negara kita ye..lelaki di negara kita ok semuanye..hahaha...

jom kita layan dialog dorang yang tengah gaduh pasal duit gaji dorang ni..


PIC kredit to MALAYSIARIA

perkara kat atas ni terjadi disebabkan mood raya yang tak terkawal..hahahahah



notakaki: kepada isteri-isteri di luar sana, korang jangan duk membuli suami korang ye..nak duit minta elok-elok..baru berkat...ingat syurga di bawah tapak kaki suami..hehe

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

SweetSmileGallery said...

suami pondan...nanges..hahaha

BeloG MTT said...

Haha chomelnyaaaa !

sally wanny said...

haha..suami ape cam tu smpai kena buli...

Namee Roslan said...

heee, comelnya !!! :D tapi budak perempuan tu ganas sangat ! kot ye pun nk duit. haha

Mr.Baiz said...

haha ni lah bahana kalau kita tak tegas..