=

Thursday, August 18, 2011

GADIS HILANG RANCANG "PENCULIKAN"

ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA SEMUA

Sebelum ni kita digemparkan dengan kehilangan seorang gadis 17 tahun di Puchong Utama 1...tetapi hari ini kita digemparkan lagi dengan berita mengenai gadis itu...


PUCHONG – Tembelang Ameerah Asha Azizan, 17, yang dilaporkan hilang sejak enam hari lalu terbongkar selepas dia ditahan polis bersama teman lelakinya kerana disyaki menipu ibu bapanya dengan merancang penculikan diri sendiri dan meminta wang tebusan berjumlah RM50,000.

untuk berita lanjut klik SINI....

cuba kita lihat...tergamaknya seorang anak yang dianggap sopan santun, mendengar kata tetapi melakukan perkara seperti itu...parents duk risau tentang dia tapi dia boleh ikut jantan kat luar sana...kalau jantan tu bekerjaya takpe jugak, ni dahlah mengangur..awal-awal lagi dah nampak yang masa depan tak terjamin...haish...kot ye pun sayang berpada-padalah adik oi...

pesanan untuk kawan-kawan kat luar sana...jangan terlalu ikutkan hati...dan jangan mempercayai orang luar mengalahkan family kita...susah senang family jugak yang tanggung...

kepada mak ayah jugak awasilah setiap langkah anak anda...jangan terlalu mempercayai mereka 100% alamat anda juga yang akan menyesal..ingatlah pengaruh rakan sebaya tersangatlah kuat...


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

14 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Amoi said...

budak2 skrg mmg susah nk control..
ecehh..mcm amoi dh tua sgt je..
dorg lbh pntg kn bf/gf dr fmly sndr..
same goes to my younger bro..
mcm nk tempeleng je kpla dua2 eko tuh..

suriani azwan said...

esok depa dah ada nak sendiri baru depa tau...lg satu...nak kawen pun cari lah laki yang beriman dan berharta...penting tu...kalo laki tu xberiman macam mana nak pimpin bini n anak2 nnt...(sori emo plak) mai klik iklan jugak...

Kasut& Karipap said...

aishhh...benda macam ni pun ade ke...dasyat..dasyat..

- abdul hadi abdul muti - said...

ish3..sanggup dia buat macam tu..

My Name is Mar said...

Astaghfirullah al-azim..
Budak-budak ni-_-"
Bertambah sakit perut aku membaca..

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

insyaallah ada rezki dapat la kawin....

follow sini gak...
acap
Lagi KADRAYA utk anda di Acapsuur (>,<)

abah khalisha said...

Apa punya anak lah sanggup tipu mak bapak

Nostalgia Mercun Era 90-an

farah hanim said...

amboi budak tu
dasyst gila
snggup nak minx wang tbusan pulak tu
mak ayah die punye la risau>.<

Cik RoSs said...

Kalau dah ikut nafsu,camtu la jadinya!

si cantik sally said...

biasalah tu ikot sangat darah muda sume nak ikot telunjok dia..walhal dia tahu perbuatan tu slah tapi...adatlah budak zaman skarang kn?

SyuE said...

mmg cerdik terok budak zmn skunk. sampai terfikir camtu sekali semata2 nak syok dgn bf. adess..

Bigdaddyz said...

semuanya bermula dari rumah budak itu tidak bersalah kerana dia budak yang bersalah keluarga kepada budak tu...bagaimana didikan mereka terhadap budak itu yg akan di persoalkan...


lawatan balas...http://kellylovetrish.blogspot.com/

Hans said...

tu la pasal
pelik2 budak2 skrg nih

Clara said...

beselah tu.. dx2 zmn skunk..