=

Monday, August 22, 2011

HOT!!!ADA ORANG NAK TENGOK BODY SAFEE SALI


ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA SEMUA...

haish..tajuk tu buatkan aku terfikir..kenapa ada orang nak tengok body Safee Sali memalam ni..
pelik beno aku...

tahulah body Safee Sali macam body aku..tak gitu???hikhik...mantap gitu...opssssss...pelik jew bunyinya...

haish..siapalah yang beriya nak tengok body Safee Sali ni???korang tak percaya ada orang nak tengok body Safee Sali???ok, tak percaya aku tunjuk bukti...tudia....



betulkan..ada orang search..safee sali body...hahaha..ape kes???tak faham aku...hahaha...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

starzieti said...

gatal betul org yg search tuh. hahaha.

zyma_senpai said...

bese la tu.. nak body org sukan.. hot gitu.. hahaha

Syarafi[skyforce331] said...

bukan setakat gatal nie...campur miang2 nie..haha

BeloG MTT said...

Hahaha apekah? Bulan bulan puasa nak tengok badan Safee Sali? Haha

Niena Pengembara Ilahi said...

awwwwww... yg mncari tu gay atau nyah kott... erk...

Mr.Baiz said...

HAHAHA..tula pasal..haish tak faham saya