=

Tuesday, August 16, 2011

GADIS HILANG SELEPAS KELAS TAMBAHAN

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...

Alhamdulillah...dah 16 hari kita berpuasa...tak lama lagi akan tiba pula Aidilfitri...mesti ramai yang tak sabar nak menanti ketibaan Syawal kan? yelah..dapat beraya sakan...berjumpa kawan-kawan lama...sedare mare....wah!!!mesti meriahkan???rumah kat kampung mesti riuh rendah....terdengar gelak tawa...memang time ni lah yang dinanti-nantikan..betul tak?

tapi korang pernah pikir tak bagi mereka yang sudah tiada semua tu?hidup sebatang kara?apakah perasaan dorang???mesti dorang kesedihan bila tiba Syawal..

nak pulak mereka yang kehilangan...kehilangan??? Ok, terbaru...satu pasangan suami isteri di gemparkan dengan kehilangan anak gadis mereka pada 12 Ogos 2011...

AMEERAH ASHA AZIZAN
UMUR 17 TAHUN
TIDAK PULANG RUMAH SELEPAS MENGHADIRI KELAS TAMBAHAN DI SEKOLAH MENENGAH PUCHONG UTAMA 1

mak ayah mana tak sayangkan anak??? pasti dengan berita tu...dorang tak tenang menjalankan hari-hari mereka, risau memikirkan keadaan anak mereka...lagi bertambah sayu untuk menyambut ketibaan Syawal nanti..

marilah kita sama-sama sebarkan berita ni...mudah-mudahan ada yang taw di mana gadis ni berada...dan mungkin ada yang terserempak dengan gadis ni..kepada mereka yang mempunyai maklumat mengenai remaja ni boleh menghubungi Azizan di talian 0137743477 atau Shahrizad di 0126430432...keterangan lanjut korang boleh baca SINI

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

My Name is Mar said...

Gadis hilang lagi??
Haiiiissshhhh...

Niena Pengembara Ilahi said...

tak sabar nk tggu raya kan... tpi sedih plak nk tinggalkan ramadhan

PinKy MoMMa said...

salam kenal baiz :)
tumpang dudu sini..ur 262 follower..

makin banyak kes budak hilang skrg ni..kena lebih berhati hati nampaknyer..

Nur Farah Hani said...

da 17 tahun..a der kemungkinan die y lari.. apa apapun harap dapat la jumpe balik..:D

laskar pelangi said...

bahayanya sekarang.asyik kes hilang jerk

Miszyuyu said...

Tadi ada tgk kt tv..Ish risaunya, kenapalah ada banyak kes hilang ni

Terbang Bersamaku said...

ish3..bahayanye...