=

Thursday, August 25, 2011

1ST DUIT RAYA~TQ BOS


ASSALAMUALAIKUM
SELAMAT SEJAHTERA

Hari ini aku merasakan sungguh seronok!!!!wah...ayat baku gitu...hehehe..korang tahu tak kenapa aku seronok???haish..ni bukan tahap seronok lagi dah...buat kata Johan raja lawak...aku dah kategori orang yang gembira beronok-ronok dah..hahahaha...

sebelum ni, kita dengar Perdana Menteri bagitahu yang penjawat awam dapat duit raya minimum rm500...so, hari ni..giliran aku pulak dapat bonus tu..terima kasih bos...tak sangka bos terlalu pemurah..hahahah...

~pinjam gambar kat pakcik google~

sempatlah bayar duit buah hati aku untuk 2 bulan..alhamdulillah...jadi, raya tahun ni boleh raya sakanlah gayanye..ops..bersederhana itu penting..so, balance gaji bolehlah menyimpan lebih sikit bulan ni...

malam ni ada majlis berbuka puasa dengan bos aku, so..bolehlah say something..tak gitu..hehe..kuat bodek ni..(orang dah buat baik dengan kita, kita kena lah buat baik dengan dia..tak gitu??)

eh, bukan nak menunjuk-nunjuk ke apa...just untuk melepaskan rasa seronok tu..hehehe..
hehe..yahoooooooooo..seronok kot..kalau korang bosan abaikan ye..aku memang spesis macam ni..hahaha...bye..............Selamat Hari Raya...



Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

huhu,sy ni ha,lom cukup 6 bulan utk dpt bonus setengah gaji..alahai,smggue aje kurg..waaaaaaaa...

p/s: tahniah dpt bonus!

BeloG MTT said...

Nak duit rayaaaaa ! :D

Mr.Baiz said...

amek la tu..hehhe..copy pastu pas k..lalalla

Papa Mifz said...

salam kenal....

alhamdulillah dapek gak bonus yer....;)

Namee Roslan said...

haha, saya takde baju raya. boleh lah pinjam duit baiz untuk beli baju raya mahal tu. keh keh.