=

Monday, November 14, 2011

MEREKA BERPAKAIAN TETAPI HAKIKATNYA MEREKA BERBOGEL

Macam-macam ragam orang kat dunia zaman sekarang ni yer dak? Semua orang nak kelihatan anggun, ayu, cantik, comeyl...so, untuk menampakkan mereka kelihatan seperti itu, tercetuslah dek akal fikiran yang kurang waras untuk bergaya dengan meniru gaya-gaya yang kononnya kelas gitu..tapi sebaliknya mendatangkan malu kepada orang-orang sekeliling yang melihatnya...mereka yang pakai?sudah tentu-tentu tak malu wei...



style apakah ini?korang kagum tak dengan berpakaian seperti ini? Inilah yang dikatakan berpakaian tetapi hakikatnya mereka berbogel...perasan tak kawan-kawan? Berpakaian seperti ini boleh menyumbangkan kepada perkara-perkara yang negatif..antara kesan yang paling ketara seperti :-

Gangguan seksual terhadap golongan lelaki
Ini adalah satu bentuk gangguan yang menghilangkan tumpuan orang lelaki. Bukan biasa-biasa tetapi sehingga senget orang lelaki yang melihatnya, iaitu senget fizikal dan senget akalnya apabila berhadapan dengan nafsu yang membara akibat mereka berpakaian seperti ini. Salah siapa?

Mendedahkan diri serta masyarakat kepada pelbagai bahaya
Akibat gangguan seksual seperti di atas, senario hari ini memperlihatkan semakin menjadi-jadi kes rogol dan pengkhianatan ke atas golongan wanita. Titik tolaknya bermula dari sini, apabila lelaki tergoda kerana melihat tawaran hebat serta promosi percuma wanita yang berpakaian seperti berbogel. Adakalanya mereka yang berpakaian seperti berbogel ini tidak menjadi mangsa, tetapi mereka telah menyumbangkan kes rogol berlaku ke atas insan-insan lain yang tidak berdosa seperti gadis lain, kanak-kanak bahkan ada yang menjadikan anak sebagai mangsa.



Lain pula kes INI dan fashion INI

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

5 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Mohd Khairi Khadzir said...

hoho... mereka yg bace ni mst sentap abes! haha ... sama2 kite pikirkannye lah (^__^)

Syafiq Ahadin said...

muahahah! terseksa batin melihat buah dada wanita.

aimaniman said...

kesian lelaki kan.. sebab tuw lelaki kena jaga mata jugak jgn asyik nak layan mata, sama2 give n take sorong dan tarik jgn smua ppn yg salah lelaki pon mata kelanjang...

saya said...

yg pkai bju kuruung hitam tu mmg tak leh blah la kan =.=

Namee Roslan said...

aaaaaa.... ;p oh insaf. tp yg pakai tudung n baju jarang tu mmg melampau ah..