=

Wednesday, November 9, 2011

BLOG KONGSI SEKS

Pernah dengar tak ada blog yang berkongsi seks?

hari ini blog aku terlibat dengan gejala tidak bermoral weiiii...kenapa aku cakap macam tu?

sebabnya tadi ada orang search keyword tu..so melekatlah kat blog aku..hikhik..apalah budak-budak zaman sekarang ni..nak cari blog yang berkongsi seks..

klik gambar untuk tumbesaran..:)

sorry ya..blog aku bukan blog kongsi seks!!!harap maklum..sekali lagi aku nak cakap..blog ini bukan blog kongsi seks!!!hohohoho...

aku akan berkongsi sesuatu yang boleh dianggap menarik, tak kisahlah gambar ke, informasi ke, cerita ke, apa sajalah janji menarik untuk pembaca....

bagi aku dengan berkongsi apa-apa saja yang boleh memberi maklumat kepada pembaca atau menarik perhatian pembaca..itu merupakan satu kepuasan bagi diri aku.. kongsi cerita lucah?kongsi gambar bogel?kongsi cerita blue? oh!!!tidak sama sekali..nanti aku pun dapat saham...no..no..no..nak show gambar perempuan separuh bogel pun aku takut..hakhakhak...tak mahu terlibat!!!

ops..tapi sekarang blog aku dah terlibat dengan gejala itu..hakhak..oh no...blog aku dah tak suci..:)

apa apa pun cukuplah sekadar berkongsi apa yang menarik untuk semua..tidak memudaratkan..tidak mendatangkan marah..blog sekadar santai-santai pun ok apa..hehe..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

rahsialakibini said...

info menarik....tambah ilmu anda di http://rahsialakibini.blogspot.com

Roseputih Zumie said...

haha, lawak jelah, tkde keja search mende alah tu.. sabor jele..huhu

Kaki Wayang said...

Anda telah di tag di sini..sila amik perhatian yerrrr

http://informations-the.blogspot.com/2011/11/edisi-2-writing-contest-lecturer.html

Unknown said...

tak de mende lain la tu nak dicari... kan ke bagus, kalau boleh detect sape yg duk search tu...

Anonymous said...

mungkin tagline baiz kot; 'kongsi' tu haha... tersangkut agaknye ...

Namee Roslan said...

baiz, seriously ada blog macam tu. dulu pernah terkena dgn sorg blogger ni, dia add fb namee n ajak sembang kt chatbox tu...so dia say hello banyak kali,namee reply lah hai. pastu dia kata lucah2 lah. then namee tgk info fb dia...ada link blog. blog dia semua cerita pasal sex. geli. pengotor gila.