=

Friday, November 11, 2011

JIRAN BARU BEN ASHAARI

Sebelum ni aku ada tulis tentang Ben Ashaari dan Jiran Sepagarnya...kalau ada yang tak baca lagi bolehlah baca di SINI....

Ok,kejap...sebelum tu nak ucap ribuan terima kasih kepada korang-korang yang telah sudi memeriahkan group INI dan sudi klik SINI :)

Ni nak kabo kat aok semua ni...Penangan Ben Ashaari...sampai jiran pun orang nak kenal..untunglah siapa yang jadi jiran BA kan?hihi..

kenapa aku cakap macam tu? nak tahu kenapa? korang boleh tengok kat bawah ni kenapa ya?

klik gambar untuk proses pembesaran :)

aku rasa aku kenal siapa Jiran baru BA tu...kalau korang nak tahu siapa jiran baru BA tu, korang boleh klik SINI..Jiran baru BA ni comeyl sangat dah la suka tolong orang..hehehe:) aku pun pernah buat entri tentang Jiran baru BA ni..nak baca boleh baca SINI




Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Misz Azney said...

gedik nyer cik baizz nieyh, .nak kene nieyh. . ingtkan ape lha tadi. . puji dri sdri nmpak. . hehe. . nakal

Baiz Mamat said...

@Misz Azneyhakhak patutla macam pelik je..rupAnya tadi silap letak link..lalalla..ape pun tak boleh :)

Misz Azney said...

hahaha. . yela tu cik baizz oii. . ishh dye nie. . xpe2. . pape pon,teruskn dgn keperasanan anda. . haha. . BM ancor !

Baiz Mamat said...

@Misz Azneyhahahaha betul la..dah tukar pun :)

Adylia Qarissa said...

nak berjiran jugak laaa :)

Namee Roslan said...

hehe. agaknya siapa lah yg cari jiran baru tu ye...dan apa kena mengena dgn hidup dia :D hehe. pelik2 je.