=

Wednesday, November 9, 2011

Khas untuk Orang Temerloh dan Jerantut, Mentakab pun boleh...

Lagu kampung koi..hahaha..berbakat orang kampung koi ni..sedak-sedak belake lagu deme ye..koi kagum benor bile dengor lagu deme nyanyi...hikhik...sape-sape orang temerloh?angkat kaki!!!kalau aokme rindu kampung aokme sile-sile lah dengor lagu bebudok ni nyanyi..hahaha..joget sakan deme ni..

temerloh dan jerantut memang banyok sejarah..kan kawan-kawan..hikhik..pahlawan-pahlawan pun baynok yer dak? sejarah temerloh dan jerantut bile koi dengor orang tue-tue cerita pelik-pelik cerite nya...kalau ada masa koi nok tulis pasal sejarang kampung koi lah..

pape pun moh kite dengor lagu ni weh..

KOLE SEMANTAN


BAJU KURUNG PAHANG


MELING-MELING


GONE GAMOKNYE


NGAPE BIOR SEMOK


MAKWE KOI


ANOK AYAM DIDIK


AYAM DENOK DENI


JERANTUT KAMPUNG KEH

hahahahaha..layan...syok kan..dah lame tok cakap macam ni..
kampung koi macam-macam ada!!!caya lah...

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

12 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Mohd Khairi Khadzir said...

kole semantan? temerloh ke? konpius jap hehe... patut la bahasa yg baiz pakai mase komen kt fb tu mcm pelik2 je... xprnh dgr.. koi, ape lg tah hehe.

Miss Nadya said...

koi melawat smbil menyanyi..^_*

makwe koi..:)

starzieti said...

bangge koi jadi org temerloh. ehe ~

nur chahaya abadiey said...

koi org pahng...hehe

ザイダツアズニ said...

same la kita...

asiah_najihah said...

koi dtg melawat sini..(^_^)

eye in said...

owng bandar ikan patin!!

intan said...

kome pun org temeloh gak =)

Namee Roslan said...

alaaa, tk pahammmm ;'''''/

Kimmie said...

lagu makwe koi tu pernah dgr...yg lain tu first time.

koi pun org temerloh...

Suria Amani said...

moh bace citer org Temerloh pior lagi berleydoit... jenguk blog koi yak...

Suria Amani said...

moh bace ceghiter oghang Temerloh yang pekait n berleydoit...deghaih jenguk blog koi yak...