=

Thursday, November 17, 2011

JURUGAMBAR TERLAMPAU : Rakam Aksi Bogel dan Adakan Hubungan Seks

Terkejut dan termenung sekejap memikirkan kenapa perkara macam ni berlaku? Kerana terlalu minat untuk menjadi model profesional mereka terpedaya dengan jurugambar yang kononnya menyediakan tawaran itu...akhirnya maruah tercemar....

Harap lepas ni kepada yang di luar sana, kalau minat macam mana sekalipun dengan apa-apa yang korang nak ceburi minta kaji selidik dulu...jangan main redah je...nanti dapat susah..sendiri tanggung..

korang nak tahu aku cakap pasal apa? korang bacalah sendiri berita di bawah ni :-




KUALA LUMPUR: Tertarik untuk menjadi model profesional dengan pendapatan lumayan, seorang lelaki menyamar penguji bakat memperdaya sekurang-kurangnya 15 gadis untuk dirakam gambar bogel sebelum melakukan hubungan seks dengan mereka sejak awal tahun ini.

Lelaki terbabit yang berusia 30-an dan menyamar penguji bakat di sebuah syarikat peragawati terkenal ‘mengumpan’ mangsa melalui laman sosial dengan menawarkan pendapatan lumayan dengan hanya bergaya di depan kamera.

Terbaru, dua pelajar masing-masing berusia 18 dan 19 tahun menjadi mangsa lelaki terbabit sebelum mereka membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi di sini, kelmarin.

Menceritakan semula kejadian itu, sumber polis berkata, dalam kejadian jam 2 petang, 30 Oktober lalu, kedua-dua mangsa yang mengenali lelaki terbabit melalui laman sembang sosial diminta ke tingkat tujuh sebuah hotel di ibu kota untuk sesi uji bakat.

“Kedua-dua mangsa yang berminat menjadi model profesional tanpa ragu-ragu pergi ke sesi uji bakat berkenaan secara berasingan. Sebaik tiba di sebuah bilik di hotel berkenaan yang kononnya digunakan untuk sesi uji bakat itu, suspek mengarahkan mangsa menanggalkan pakaian.
SUMBER

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

6 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Ayu Aurora said...

zaman sekarang dah tak selamat :(

Namee Roslan said...

em semuaorg ada camera dslr, semua orang berlagak photographer. semua org sibuk nk cari model. bg saya lah, orang bodoh je boleh tertipu. saya sendiri pun banyak kali ditawarkan jd model portraiture tp sy tgk dulu portfolio nya dan siapa clients dia . bukan membuat tuli terima. eager sgt nk jd model..ini lah padahnya. nk jadi model kenapa ? nak letak kat blog ? upload kt facebook ? jangan jakun sgt benda gitu. low profile sudah.

ApiH said...

camne la diaorg boleh terpedaya ye..

Siti Asiah said...

macam2 orang buatkan nak lempiaskan nafsu...:(

jas said...

SUKARELA...NK SALAHKAN ORG KNP

jas said...

nk senang kaya...beginila padahnya