=

Tuesday, November 15, 2011

Lagi Pembunuhan Kejam Terhadap Kucing

Semalam terbaca tentang Kucing Curi Ikan Kaki Kena Potong di blog Namee...hari ini masa sibuk duduk layan Cinta Muka Buku, ternampak gambar kucing kecil yang dipijak sehingga tercabut mata kucing tu..eeeeuuwwwww kejam sangat manusia zaman sekarang ni...

kalau yang belum tengok mari sini nak kongsi gambar kucing yang kena pijak tu...mesti orang ni tak punya akal fikiran yang waras, sebab tergamak dia buat perkara yang kejam macam tu..


perghhhhh...kejamnya!!!!tak tahu word apa yang patut dilemparkan kepada orang ini..sangat tidak berhati perut kot..korang tengok ni pun mesti kesian dengan kejadian yang menimpa kucing ni kan?apa salah kucing ni sampai diperlakukan seperti itu?Sedih tengok gambar di atas ni..ni merupakan pembunuhan yang terlalu kejam pernah aku tengok yang dilakukan ke atas binatang perliharaan...Hanya Allah sahaja yang mampu membalas segala kelakuan orang ini.

Apa sebab orang ni buat macam ni ye? bagi aku, apa yang aku dapat cakap bahawa orang yang berkelakuan seperti ini adalah seorang yang tidak waras dan nilai kemanusiaan mereka seperti seorang yang tidak bertamadun..memang teruk!!!

INI lagi teruk dan kejam kalau kita kena..

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

9 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

nuyui a.k.a miss YUI said...

Ya ALLAH,yui xleh tgk kucing kena mcm ni..sedih sgt!!

sapela kejam benar ni!!

Life Is Beautiful said...

kejamnyer....ya Allah manusia zaman skang dah xde ati perut n akal...x sanggup aku tgk

Mohd Khairi Khadzir said...

sape yg buat & sape yg tukang tngkp gmbo ni memg kejam! xde perasaan lngsung.. tapi kan, sdangkn bayi (orang) pun dibuang & dicampak kt mne2 inikan lg haiwan..lagi laaa...

Miss Nadya said...

nad menangis tengok video ni sebelum video ini di remove tau..

nad selit dalam entry nad..

Kerana Kucing

cIKhA said...

sakit kpala tgk benda2 cam gini..kejam tol manusia tu..eh manusia ke gtu?????

Putra Ardiles said...

Kesiannya... tak sanggup nak tengok..

cik ika said...

giler ke ape manusia nie!!!!

Hanis said...

tskk tskk conclusionnya orang itu memang bukan manusia. tak silap saya, ada video tentang kisah di atas tapi tidak sanggup tonton.

♥Putri ilyanie♥ said...

pernah tgk yg ni.. Putri PALING BENCI manusia mcm tu...