=

Tuesday, June 14, 2011

WANITA~HATI-HATI DENGAN GAMBAR ANDA


Teknologi??? tenologi??? macam-macam boleh dilakukan sekarang ni kan..yelah zaman teknologi..kalau buat perkara yang baik, ganjaran baiklah yang kita dapat, tapi kalau buat perkara buruk???camno tue???fikir-fikirkanlah..

buat semua wanita di luar sana...hati-hatilah anda sekarang dalam pemerhatian..u olz ada facebook???twitter???

kalau berfacebook, bertwitter, hati-hatilah kalau nak upload gambar-gambar tue yer..takut gambar anda disalah guna..hehe..

nanti tak pasal-pasal anda menjadi model..(popular gitu)...kenapa Mr Baiz cakap macam tue???

nak tahu kenapa???haha..jom tengok sini..




tak tahulah semua ni atas kehendak dorang ke apa...femeskah dorang nih???so, nak jadi seperti dorang???uploadlah banyak-banyak gambar u olz kat facebook dan twitter..kalau tak nak jadi model...cepat-cepatlah delete gambar u olz tue yer..





Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

shopping2u said...

a'ah..sy pnah wt entri psl ni, nanti jdi model xberbayar =.='
sbb tu sy mmg xltak pic lam fb & blog... klau ada cuma muka sbb sy jual barang secara on9.. hehe

Mr.Baiz said...

tulah pasal cik niena..

Sunah Sakura said...

huhu..takotnya kalo tibe2 gambar de kat situ... T_T

Mr.Baiz said...

so?ape lg?delete semua pic..hihi