=

Thursday, June 2, 2011

ADINDAEVANS DIROGOL SEBENARNYA???

U olz nak tahu berita terkini lagi sensasi???Mrbaiz baru je dapat information...yang Adindaevans si perempuan yang membuat liputan yang hangat dalam blog die tu dan mendapat perhatian sampai semua dunia tahu merupakan mangsa rogol...mangsa rogol???biar betul???


tapi screenshoot above ni menyatakan yang dia dirogol oleh x boyfriendnya...tapi Mrbaiz pun musykil biasanya orang yang dirogol berkemungkinan akan mengalami trauma...dan bukannya berbangga-bangga diri..dan sebarkan keseluruh dunia if dah xde dara...dan siap state lagi "AKU DAH PERNAH MAEN!!"..

dan kalau dirogol xkan dia boleh kuarkan statement cam ni kan???

different betul ayat kalau orang dirogol dengan ayat ni ....

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"

tapikan betul ker sekarang ni kat malaysia kalau merogol akan digantung sampai mati????konfius Mrbaiz...


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

zumar said...

ntah ape2 la skang ni la...
kot la bangga terima phd pada usia muda ke..

Baiz Mamat said...

hehe..betul tue.baru la betul

ain akasyah said...

takley blah yg part kena hukum gantung..undang2 bangla ke budak ni pakai ahaha

Refresh Caranya Untuk Follower Berganda

HAKMI said...

dah bawah umur kira rogol la kan? kihkihkih, janji sedap siooottt