=

Thursday, June 23, 2011

ADA BAKAT KE AKU???

Assalamualaikum semua..

tadi tengah layan FB dapat request daripada Cik Nani...adush macam tak percaya jew..


boleh ke aku???masalah sekarang ni ape aku nak jawab ni???sebab aku sendiri pun edit blog based on tutorial...setakat basic jew boleh kowt aku tunjuk ajar..

tapi pape pun Cik Nani..U boleh follow and belajar from Cikgu-Cikgu yang banyak bagi tunjuk ajar..hehe..

antara blog yang selalu Mr Baiz follow..nak belajar dari tuto dorang..





Cik Nani cube lah ye..kalau tak jadi nanti Mr Baiz tunjuk..hehe...(ada bakat ke aku???)


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

farahin nasir said...

kalo ade pemintaan mknenyer ade la bakat tuh..
bakat terpendam agaknyer.. :)

BTOL KE IDOKK??:: CIRI2 CALON MENANTU PILIHAN

Ferfarfer said...

BELOG U PON STYLE WHAT. RINGAN AND LAJU JER MASA. TAK YAH NAK LODING SEPARUH ABAD KAN

msredcheesecake said...

mesti dia suka layout blog mr baiz...

BeloG MTT said...

Maknanya blog Baiz pon ada potensi yang buat blogger lain berkata WOWW! bila masuk blog ni..

MTT tersenarai..Nngeee~ MTT pon masih merangkak jugak.. :)

Nasz said...

puas hati dah dengan blog yang ada..walaupun tak cantik, tp loading cepat pun dah kira ok..hehe..

jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

Baiz Mamat said...

speed ok ker?tq semua..

hamzah ian said...

boleh boleh