=

Thursday, June 23, 2011

BETUL KE SPEED BLOG AKU LAJU?

Tertarik dengan kata-kata CIK FERRA ni...

tq ye Cik Ferra!!!
tapi betul ker blog aku laju???takyah tunggu separuh abad???hehehe..ade-ade je Cik Ferra ni kan...

erm kalau betul..ni semua kebaikan dari tuto-tuto yang aku belajar dari senior-senior blogger..hehe..tq jugak yang dah banyak tunjuk ajar...

korang perasan tak???kat page aku just ade 2 entry jew???mybe tu kot yang buatkan blog aku jadi laju...tak pun sebab widget...aku dah banyak buang mana-mana yang tak perlu..

dan yang terbaru aku baru dapat...jangan paparkan logo blogspot kat ruangan bloglist..tapi cam mane nak buat tu ek???korang ade tuto tentang ni tak???kalau ade minta share ye???

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

7 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Ferfarfer said...

BETOL LAH. INGT I TIPU KE. CAKAP BDASARKAN PNGALAMAN TAW. KEKEKE ;P MUNGKIN SEBAB DOMO U TU DOMO KUWOZ, TAK MEMBERATKAN BELOG U. GREAT KEEP IT UP.

Baiz Mamat said...

hehe...orait..tq ya,,

Ferfarfer said...

welkem

Anonymous said...

laju blog ni...betul la kata cik ferra tu...huhuhu...pape pon...mmg blog yg menarik...header blog pun kebaboom!!! ^_^ teruskan usaha anda memperkemaskan blog anda yg mmg dh the best ni... :B

TeAqArH said...

hahah..btol la ckp cik ferra..mmg laju...xdela smpi berkurun lame nk tggu...nice la...^_^...feel je nk membuat lawatan sambil belajar kt sini...papepun..terjah dr belog abg ben

Nadia said...

betol2..blog ni laju..tak lambat ..:)

Nad promote blog ini dalam entry ini >>Miss Nadya Promote Blog Part 2

Baiz Mamat said...

tq semua kawan2..hehe