=

Wednesday, June 15, 2011

~KENANGAN YANG TAK DAPAT DILUPAKAN~

Assalammualaikum..
Mr Baiz baru balik dari site visit kat area Cheras ni...tangan dah gatal nak belek-belek blog..so, blogwalkinglah kat blog Abg Ben, baca punya baca ada lah terbaca satu nama ni dalam blog abg Ben...DR.SITI HAMIDAH..Apa lagi Mr Baiz kliklah...jalan-jalan pulak kat blog Dr ni..nah..ada satu kontest..erm..nak joinlah..mana tau boleh menang sambil-sambil boleh tambah kenalan..betul tak???pepatah pun ada mengatakan "tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia tak siapa yang tahu"..betulkan???



nak join klik sini ... KONTEST
Berikut adalah kriteria yang perlu ada untuk menyertai contest ini. :)

1) Anda mestilah menaip satu entry berkisar tentang "Memori yang tidak dapat dilupakan sewaktu kecil". Panjang entry, cara penulisan serta gambar adalah mengikut kreativiti sendiri.
2) Tajuk entry bebas
3) Anda mestilah merupakan seorang blogger
4) Boleh mengikuti (follow) blog "Dr. Siti Hamidah's Blog". bukan apa nanti nak tahu keputusan contest senang sikit..
5) Tag 3 orang rakan blogger anda yang lain dan pastikan mereka tahu tentang contest ini
6) Link kan blog saya di entry anda dan submit entry anda di ruangan komen entry ini.
7) Letak banner contest beserta link entry ini di blog anda samaada di entry atau side bar.
8) Tarikh tutup 9 Julai 2011. Pemenang akan diberitahu pada 25 Julai 2011.


Memory yang tak dapat dilupa waktu kecil ye???ok..Mr Baiz memang ada cerita nak share..mengenai zaman kanak-kanak dulu..time tue, darjah 3..tahun 1995..umur??? u olz kiralah sendiri yer???hehe..(matematik Mr Baiz tak berapa sangat)..

waktu balik dari sekolah..Mr Baiz sedang berada dalam kesakitan..gigi???yup..sakit gigi..itu tak jadi masalah sebenarna..yang jadi masalhnya..Mr Baiz takut nak pergi jumpa doktor..so, dengan beraninya Mr Baiz jadi lah doktor sendiri...(bukan amek dadah ya)...i mean, Mr Baiz rawat dengan cara sendiri..

u olz nak tahu macam mana Mr Baiz rawat???hehe..mula-mula...cari tali tangsi..(bukan untuk memancing ya)...kemudian cari tempat support yang paling kuat untuk diikat..ikat???(playar boleh kot)...kemudian ikat tali tangsi tadi di gigi yang sakit..hehe..kemudian, sentak kuat-kuat...untuk memastikan gigi yang sakit tadi tercabut..

lalalala..hasilnya???gigi bersama dengan akar-akar gigi terkeluar...sakit???memanglah sakit tapi sekejap saje...tapi yang menjadi masalah Mr Baiz sekarang???dengan cara tue..telah menyebabkan tempat gigi yang dicabut tue tak tumbuh-tumbuh sampai sekarang..hehe..(dah tak ensem)..tulah kenangan yang Mr Baiz tak dapat nak lupa..sebab tiap kali ada orang tanya.."Baiz gigi ko ke mana?" dengan selamber je dorang tanya..tak jaga sensitivity orang pun..time tue lah kenangan lama akan datang kembali..hehe..

~Gambar Sekadar Hiasan~


Dr..harap cerita ini diterima ya???bukan rekaan semata-mata,melainkan yang benar-benar belaka..


Kenapa dorang???u olz boleh baca sini..BLOG PILIHAN

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

2 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

BeloG MTT said...

Mekasih..Nanti kalau free MTT join oke? ^^

Anonymous said...

huhuhu..nice one lah..sy pon takot jumpa doctor time kecik2

sy pon ioin contest ni:)