=

Saturday, June 11, 2011

PIALA FA~PENYOKONG YANG TAKSUB..

HYE..u olz tengok tak live bola sepak piala FA?bagi Mr Baiz, permainan malam ni kucar kacir..Kelantan bermain tak seperti biase..sangat mengecewakan..tapi semua tu tak kisahlah..sebab permainan masih berlangsung..dan pemenang belum tahu lagi.

tapi apa yang Mr baiz nak cakap ni..mengenai sikap segelintir penonton yang kurang sopan..sangat memalukan..ini boleh mencemarkan nama baik negara..kalau nak tengok bola tue,tengoklah molek-molek..janganlah mengganggu permainan yang sedang berlangsung..

apalah nak jadi dengan penonton yang tak boleh kawal diri, terlalu taksub...sangat memalukan..juga telah merencatkan perlawanan pada malam ni..serious cakap kalau mercun tue kene kat penjaga gol tu tadi mesti perlawanan ditunda...ubahlah perangai wahai penyokong2 bola yang terlalu taksub..jangan ulangi perbuatan seperti tue..boleh menyusahkan orang lain..

gambar hiasan

~segelintir penyokong yang bertindak bodoh~

Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

4 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

sab solhi said...

tengok...!!!. ehm.. kat umah ni dh bising dgr bpk n abg melenting... hahaha....
sapepon pemenang.. 2grup ni tetap terbaik... =)

Mr.Baiz said...

hehe sini pun same..tapi malam ni perlawanan x menarik..tapi dah goallllllllllllllllllll....cayalah kelate..hehe

sab solhi said...

sebab tu jgn buat penilaian di awal permainan...
dle maso 1minit pom mace2 boley jadi... hahaha....
(betul ke ni) hahahah

Mr.Baiz said...

1 same..mase tambahan pulak