=

Wednesday, June 1, 2011

TAK KISAH TAK ADA DARA


Ade Mr Baiz kisah kalau Mr Baiz tak de dara!!!hehe Mr Baiz x kisah sebab Mr Baiz bukan girl...hehe..kalau girl yang cakap camtu???ape u olz rase???pelik?marah?suke?MrBaiz rase sangat terkilan dan pelik jugaklah (marah pun ada) bila ada jugak girl yang kuarkan statement like that...ayoyo..dunia akhir zaman...

baca statement ni...bengang x kaum wanita???
"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"
x nak promote blog adindaevans...wat tambah dosa..so sape2 nak bace tentang die cari sendiri k..hehe


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

0 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki: