=

Tuesday, June 14, 2011

TABIAT SAYA YANG PALING PELIK



SEGMEN BERSAMA CIK LULU...seorang peminat Chelsea..samalah dengan Mr Baiz..hehe

Ok..siapa yang berminat boleh join di SINI....

Ini kisah Benar..tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka..kisah pelik???Mr Baiz pun ada tabiat pelik yang tak semua orang tahu..kecuali orang yang pernah tidur bersama Mr Baiz...tidur bersama???biar betul Mr Baiz...hehe..(yelah.time kat ostel dulu..tidur dengan kengkawanlah)..haish pikir bukan-bukan je u olz ni taw..

Ok, straight to the point....Mr Baiz kalau time tidur tue...tak sah kalau tak goyangkan kaki sampai mata ni terlelap..kalau 2 jam tak lena-lena..2 jam tu jugaklah Mr Baiz goyang kaki...erm u olz boleh ker buat cam tue??(tue bukan buat-buatlah..tapi tabiat..)...salah siapa???dah tentulah salah Mr Baiz sebab biasakan diri macam tue..sampai jadi tabiat..hehe..pelik tak???pelik tak Cik LULU??? kalau pelik kasi jatuh itu kepala...


Kalau Suka,Tekan La Butang Like :)

10 orang mendoakan Mr Baiz dimurahkan rezeki:

Mrs. Farhan said...

Wahhh, sama lah ngan kawan sebilik saya dulu. Mmg goyang kaki je sampai lah dia tido. Kalo nak mengumpat, kna tunggu kaki dia dah x goyang. Hahahah. =P

Mr.Baiz said...

seronok..terasa kepuasan di situ..haha..memang lena la tido lepas tue..

Lulu Caldina said...

kepala tidak jatuh..Goyang kiri kanan jer...ekeke..

lulu ada kawan mcm tu juga dulu...adeh... mcm masa kecik tak puas tidur dalam buaian kan?? ngee

Mr.Baiz said...

kaki kiri jer..hukhuk..naper x jatuh???

Mr.Baiz said...

kaki kiri jer..hukhuk..naper x jatuh???

Eera Shera said...

salam.singgah sini dr blog lulu..kwn sy pun mcm tu gak..die duduk pun goyang2 kaki

i'm ezza haniza said...

hahaha..goyang kaki ? takutnyeee..

larikkkkkkkkkkkk

shedameor said...

ki8. pelik la jugak. ehh, btw sheda pon ade join segmen ni. mari berkongsi cerita :)


http://shedameor.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

sarahomei said...

saya pom pernah try...tapi masih susah nak lena...haahahaha...saya nk kongsi saya punyer lak..jom1

http://sarahomei.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html

EiZaRaZiErYa said...

ahahaha..bole tido eh..goyang2 kaki..?? zie kne guling3...eheheh...wink3>_<